.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چرا همسر دکتر رضایی روز ثبت نام همراهش بود؟

نقش همسر دكتر رضایی در توفیقات ایشان انكار ناپذیر است و حتی در بعضی مواقع در ایام دفاع مقدس که ایشان نمی توانست برای دیدار با خانواده اش به تهران بیاید، همسر و فرزندان آقای رضایی در مناطق جنگی با وی ملاقات می‌كردند. حضور همسر محسن رضایی در زمان ثبت نام و نیز در برخی دیدارها، بر اساس اعتقاد دکتر رضایی به زنان است نه برای جلب آرای مردم.

چرا همسر دکتر رضایی روز ثبت نام همراهش بود؟  

روزنامه تهران امروز در گزارشی با عنوان "بانوی اول، چند رای می سازد؟" به بررسی نقش و تاثیرگذاری همسران کاندیداها در انتخابات پرداخت.

به گزارش ایفنا نیوز، روزنامه تهران امروز در شماه دوشنبه مورخ 21 اردیبهشت ماه به بررسی تاثیرگذاری احتمالی همسران چهار کاندیدای مطرح بر آرای همسرانشان پرداخت.

بنابراین گزارش، محمد مهدی امامی ناصری از فعالان ستاد انتخاباتی محسن رضایی در گفتگو با «تهران امروز» هدف از حضور انتخاباتی همسر وی را جذی آرا ندانست و گفت: آقای رضایی برای تقویت جایگاه بانوان و خانواده و نفی شعارزدگی در این زمینه، همسر خود را در بعضی از دیدارهای عمومی همراه خود كردند و علت این امر تلاش برای جذب آرا نیست.



امامی ناصری درباره نقش همسر رضایی گفت: نقش همسر دكتر رضایی در توفیقات ایشان انكار ناپذیر است و حتی در بعضی مواقع در ایام دفاع مقدس که ایشان نمی توانست برای دیدار با خانواده اش به تهران بیاید، همسر و فرزندان آقای رضایی در مناطق جنگی با وی ملاقات می‌كردند.
وی ادامه داد: حضور همسر محسن رضایی در زمان ثبت نام و نیز در برخی دیدارها، بر اساس اعتقاد دکتر رضایی به زنان است نه برای جلب آرای مردم.

امامی ناصری در پاسخ به این سوال كه آیا حضور همسر محسن رضایی در جلب رای زنان موثر است، گفت: وقتی بانوان ببینند كه آقای رضایی توجه و احترام ویژه‌ای به همسر خود قائل است، طبیعی است که اقبال بانوان نسبت به دكتر رضایی افزایش پیدا می‌كند.



وی در ادامه تاكید كرد: دكتر رضایی نگاه ابزاری و حوزه‌ای به زنان ندارد و معتقد به تناسب كمیتی توزیع پستها بین زنان و مردان نیست، بلكه ایشان معتقد هستند هر تعداد زن توانمند در حوزه اجرایی وجود دارد، باید بر اساس شایستگی از آن بهره بگیرند.

امامی ناصری همچنین گفت: بعضی از كاندیدها سهم تعریف شده‌ای برای بانوان در نظر می‌گیرند ولی ما معتقد هستیم بانوان همتراز آقایان در در توفیقات نظام سهیم بوده‌اند و تفکیک جنسیتی برای توزیع پستها، دیدگاه صحیحی نیست.

دبیر شورای برنامه ریزی راهبردی ستاد این کاندیدا در پاسخ به این سوال كه چرا كمیته بانوان در ستاد محسن رضایی وجود ندارد، گفت: ما چیزی به نام كمیته بانوان نداریم چون در ستاد آقای رضایی بانوان و آقایان دوش به دوش هم در حوزه های تخصصی و مورد علاقه خود فعالیت می‌كنند بنابراین حوزه فعالیت جداگانه ای به نام بانوان تعریف نشده در حالی که زنان زیادی در این ستاد فعال هستند.

وی ادامه داد: در مورد کمیته بانوان ایجاد شده در ستاد سایر كاندیدها هم عمده مسئولیت‌ها بر عهده آقایان است و صرفاً‌ برای جلب آراء‌ زنان یك زن را به عنوان رئیس كمیته بانوان در نظر می‌گیرند، ولی در ستاد دكتر رضایی همان طور كه آقایان مشاور ایشان هستند، بانوان نیز همكار و مشاور ایشان هستند و کارها به زنانه و مردانه تقسیم نمی شود و تفکیک جنسیتی برای انجام کارها و قبول مسئولیت ها وجود ندارد.

گفتنی است از جمله نکاتی که در هنگام ثبت نام دکتر رضایی در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، توجه خبرنگاران و عکاسان داخلی و خارجی را برانگیخته بود، حضور خانم معصومه خدنگ در کنار همسرش بود.

وی که از اعضای مبارز جمعیت انقلابی منصورون است، به عنوان یک زن مسلمان در جریان مبارزات قبل از انقلاب به مدت دو سال در حصن های تشکیلاتی این جمعیت انقلابی به فعالیت سیاسی - فرهنگی در جهت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می پرداخته است.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سعید صادقی 7 خرداد 1392
بسیار عالیست.پشت سر هر مرد موفق یک زن شجاع و مقتدر لازم هست وگرنه دکتر رضایی چگونه این همه مشکلات را چه در زمان مبارزات چه در زمان جنگ و چه در زمان تحصیل علم در سنگر دانشگاه و چه در زمان تدریس به عنوان استاد و چه در صجنه های سیاسی و. اجتماعی و....تحمل می کرد.حتما همسرشان دوش به دوش ایشان بوده و خانواده را اماده هر اتفاق و ....می نموده است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.